الخميس، 2 أكتوبر 2008

سيدوكال ... مهديء للرضع والأطفال



الجديد له بهجة برده ..إم إم .. حلوة الجزمة الجديدة ؟ ياترى حد لبسها قبلي ؟ نو .. نو . دي لسه بورقتها .طيب والشنطة الجديدة حلوة؟ قوي .. هي لونها إيه فحلقي؟ مش ملونة وخلاص .
-انتي فرحانة قوي ليه كده؟
- مش عارف يمكن لأن النهارده آخر أيام العيد وأنا نسيت أفرح أول يوم ؟
-يابنت ؟ بقى هو كده برده؟
- يمكن لإني اشتريت جزمة جديدة وشنطة جديدة؟
- إم شكلك هتتعبيني ماتقولي بقى.
-هيء هيء كان شكله تحفة وهوبيمص القصب , ولا لما طبع " الكيمو كونو" على منخوره ...ههههه .
- مسحتهوله؟
- لأ سبته ماشي بيه علشان كل الناس تضحك عليه .. أصلي بحب الضحك موووت .
- وبعدين ؟
-غنيت له ..سارق خطّاف ودوه الخانكه بالتلغراف . ضحك ساعتها بصوت عالي .. أنا بقى ماضحكتش المرادي علشان الناس تقول عليه عبيط لحد لما عطس .. ماقدرتش أمنع نفسي من القلق والخوف عليه .
- جاله برد؟! ياربي .. فعلا !
-نسيت أقلك إحنا كنا ماشيين تحت المطر .
-مطر ؟1 وقصب ؟! وآيس كريم ؟1 إيه الجنان ده !
- جنان دي جمع جنة .. قولي إيه المجنونة دي .. أنا هي المجنونة بكامل قواها العقلية .. حلوة الإبتسامة دي ؟
تشييييييييس.....

هناك 9 تعليقات:

romansy يقول...

اضحك الصوره تضحك حلوه
هههههههههههههههههه
انتى اسلوبك قريب من اسلوب فؤاد حداد
ساخر ورائع
امتعنيى بالجنان
وبعدين
تشيسسسسسسسسسسس

Dr. wessam kabil يقول...

احمد

دي مش سخرية ولا كوميديا هتصدقني لو قلتلك تراجيديا

بعد الشر عنك من الجنان

هويدا صالح / عشق البنات يقول...

حلوة يا وسام
جميل البوست ده

رحــــيـل يقول...

ههههههه
عسل ياوسام بجد

مطر ؟1 وقصب ؟! وآيس كريم ؟1 إيه الجنان ده !
- جنان دي جمع جنة .. قولي إيه المجنونة دي .. أنا هي المجنونة بكامل قواها العقلية

مجنونه عسل بجد

انطلقى

Dr. wessam kabil يقول...

مامتي هويدا

وحشاني وألف سلامة من البرد والله ما كنت اعرف
مي بتسلم عليكي هي كويسة امتحنت انهارده بس الامتحان كان وحش وعلى الرغم من كده بتضحك ..تشييييييييس

رحيل

انتي اللي عسل وسكر وقشطة وربنا

هنطلق حاضر

بس ابقى افتكري نكمل كلامنا

نفسي أعرف انتوا بتضحكوا ليه

والله العظيم دي تراجيديا كئيبة

وانا كنت بعيط وانا بكتبها

اكيد فيه غلط

غير معرف يقول...

هى "تشيسسسسسسسس" دى بتساوى " فى صحتك!"؟
:D

Dr. wessam kabil يقول...

غير معروف

ممكن ! بس تقريبا هي يعني رخيص بالانجليزي لما تكون عندالp متعطشة

محمد حويحي يقول...

جنان جمع جنه

الله

غير معرف يقول...

:)
انتي تجنني